Min sjövilda dotter!

Ja, nu e hon helt tokig.....hade sovit en liten stund men vakna av världens "krig" i magen! Hon sparka, vred sej & tyckte inte alls att jag skulle sova vidare så de va bara att upp & vagga runt en stund.....sen hamna jag här, bör väl äta lite innan jag lägger mej igen också så hon inte sparkar revbenen av mej om en stund för att hon e sugen på nåt! Hahaha......
Jaja, hoppas alla haft & har en bra midsommar själv ska jag senare idag tvätta,dammsuga,damma & kanske även skura så stället är skinande rent när dottern " gör entre ". Kan lova att de är ganska rent & snyggt här nu också men jag har fått dille på att allt måste vara iordning för när som helst kommer hon ju! :D
Puss & Kram
//Mamma Malin & vilda Gabriella......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback