Nepp, ingen UVI....

alltså nej, de är ingen urinvägsinfektion utan värkar/förvärkar som kommer mer eller mindre exakt med samma mellanrum dygnet om och håller i sej lika länge. Mätte ju detta många ggr på ctg-kurvan när jag var inlagd ca 40timmar alla trodde ju säkert att de va dags men min livmodertapp stoppade detta :(
Så nu hoppas jag " tappen " ger med sej så fort som möjligt så jag inte hinner bli helt slut innan de är dax.

Idag har jag trots grym värk & illamående städat hela lgh fick ett känslomässigt ryck & bara vände upp och ner på typ ALLT! De enda jag har kvar att göra är att skura golven. Jag & Matti har fått upp de få hyllorna som jag haft råd att inskaffa & de ser bra ut :) Lillans rum e helt klart dock har jag inte hittat gardiner än :( Men hennes söta mjau lampa är monterad.
Skulle behöva nån ganska lång mörk byrå eller liknande att ha i vardagsrummet där de just nu ser ganska tomt ut å jag behöver mer förvaringsställen. Men men de får vänta för jag e fattigare än en lus :(

Men men, idag är en ensam dag ska snart laga lite käk till mej & tösen sen får de väl bli en film & kanske en rejäl skurning av golven så e allt klart sen.....bara att underhålla med lite damning å dammsugning tills gumman kommer :)

Puss & Kram
//Mamma Malin & goa Gabriella som hoppas på att "tappen" ger med sej på naturligt sätt.......gärna NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback