Promenerat,solat & badat!

Ja, nu har jag ännu en dag legat i som sjutton för att försöka " sätta igång " allting. Jag & vännen Mathias var uppe några timmar vid kypesjön & sola,bada,spela kort och softa. Vattnet var inte jättevarmt 16-17grader å tösen i magen blev VÄLDIGT arg när jag badade haha jäklar va hon sparka mej! Så inte nog med att vattnet var KALLT utan stryk skulle man allt få också haha, ja hon e för rolig ;) Men skönt var de iaf att sola & bada. Sen promenera vi en stund också å de gav mej rejäla sammandragningar/förvärkar och nu sitter jag här igen med min Loka Citron å hoppas! Hahaha :D
Den här " sista tiden " är ganska bisarr faktiskt.....
Ne, nu dax för att kolla på American Idol de är ju så jäkla kul nu på uttagningarna MEN de vore ÄNNU roligare om allt bara satte igång ordentligt jäklar ingen gladare än jag! Å ingen mer förtvivlad heller tror jag haha...... :)

Puss & Kram
//Mamma Malin med den TUNGA, stora magen.......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla gumman jag blir lika glad som du om det kan sätta igån NU :)



Kram Mamma

2009-06-22 @ 16:19:25
Postat av: Anonym

När är ditt beräknade datumet för BF?

Hon kommer säkert innan, men när är det sagt egentligen?

2009-06-22 @ 19:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback