Puhhhh....

Ja, igår var jag iväg på spädbarnsverksamheten men fick gå tidigare därifrån då jag mådde PYTON.....även idag känns de konstigt i kroppen & ska snart lägga fötterna högt å vila litegrann för nu e kroppen ganska medtagen å trött i psyket e man.....men snart kommer hon! Grattis Gabriella idag 36veckor :)
En bild från igår när jag laga potatismos & fisk, smask........


Ja, JAG E HÖGGRAVID! Hahaa.....magen e GIGANTISK! Bilden e tagen igår när jag stod å som ni ser skalar potatis :)

Puss & Kram
//Mamma Malin & STORA Gabriella :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nu syns det att du är höggravid :)

Kram mor

2009-06-05 @ 09:19:51
Postat av: Emelie

Fin mage! :D Är det fortfarande lika jobbigt med sammandragningarna? :/

Postat av: jenny

Oj det ser ut som det är dax snart..magen har sjunkit lite....

Önskar dig lycka till...Snart kommer du får va med om världens häftigaste upplevelse,att få sitt älskade barn...



massa kramar Jenny

2009-06-05 @ 13:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback