Puuuust....

Vilken vacker dag de har varit idag SUPERVARMT, å är man gravid så känns de som de är tusen grader varmare haha....
Var ju iväg hos barnmorskan & Lillan mår bra i magen skönt de. Kurvan såg bra ut & hjärtljuden lät perfekt :)
Hon ligger fortfarande så fint neråt med sitt lilla huvud som nu har en diameter på ca 8,8cm :)
Efter detta besöket så satt jag & vännen Mathias ute i solen en stund & sen tog vi bussen upp till förlossningen där jag hade en bokad tid. Där var de inge kul, gillar inte ALLS läkaren som jag ännu en gång fick träffa hon e scary! :(
De visade sej att trots all värk jag HELA tiden har & alla konstanta förvärkar så har inte kroppen mognat tillräckligt än. Sen kan ju de gå jättefort som dom sa, mer eller mindre säga pang så är de förlossning men jag hade verkligen hoppats på att få höra nåt riktigt positivt så nu känns de lite jobbigt. Men försöker hålla huvet högt & vara optimist som vanligt. Så nu är de bara att fortsätta äta värktabletterna så jag iaf kan gå ut i solen & bada och röra mej hyfsat.
Imorgon blir de kypesjön igen sol & bad.......läsa, lösa korsord,spela kort,å bada igen! :) Skönt som sjutton.

Här i lägenheten är de nu minst sagt VARMT......imorgon ska de närma sej 30grader alltså ÄNNU varmare jesus! :S
Men men, nu skall jag lägga mej & läsa en stund.
Puss & Kram
//Mamma Malin som är VÄLDIGT slut i kropp & skalle......å lilla Gabriella hälsar SPARKKKK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback