Solsken men ingen Gabriella än.....

Pust.......solen skiner & vädret ser underbart ut idag gäller de att ut & sätta sej å läsa å ha de lite mysigt. Inte heller inatt " satte de igång " pust pust pust....... Jaja, snart är de dax iaf! Imorgon är de dax för ett besök hos barnmorskan igen känns bra har en del på hjärtat så att säga. Ne, nu har jag varit uppe en stund dax att äta frukost tösen i kistan blir så väldigt irriterad annars hon är ett MATMONSTER tror jag bestämt! Hon kommer nog vilja ammas 24/7 haha........ :)

Ne som sagt idag blir de ut i solen, kanske vågar jag mej på ett kyligt dopp på almenäs eller i kypesjön.....haha vore lattjo antagligen mitt sista bad innan donnan kommer....sen efter de ska man ju inte bada på ganska många veckor TYVÄRR jag som älskar att plaska :( Men då kommer jag vara så förälskad i lillan att de nog knappast kommer störa mej haha...
Måste hämta ut barnvagnen senast i slutet av Juni de vill säga VÄLDIGT snart har lagt handpenningen redan för ett tag sedan å väntar nu på besked från några anhöriga om de hjälper mej eller inte jag hoppas verkligen de för jag kommer få extremt svårt att ha råd med ÄVEN barnvagnen helt själv. Allt annat har jag ju liksom fixat SJÄLV, ekonomiskt & praktiskt.
Ne, bara att hoppas på de bästa & nu dax för lite hälsosam god frukost till mej & Lillan i magen :)
Puss & kram
//Mamma Malin & världens goaste lilla bebis som nu börjar vakna till liv i magen........

Kommentarer
Postat av: irre

minns när man vakna på morgonen och såg magen var kvar.. Som man väntade.. Nu blev det ingen som började när jag sov.. De rackarna började på dagen, eftermiddagen, så då fick jag aldrig sova den natten de kom.. Fota gärna magen! Du är vacker som en dag, tjejen!

2009-06-22 @ 09:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback