Suck.....

Ja, värktabletterna hjälper föga :(  Just nu är de väldigt jobbigt & smärtsamt hela tiden, Värkarna kommer fortfarande med en till två minuters mellanrum å varar i mellan 60 å 90sekunder varje gång. Hoppas verkligen att de snart e dax för detta är olidligt & även ovanligt men de är klart att jag med min vanliga "tur" ska ha otur även med detta :(

Idag blir de iaf jordgubbstårta trots ösregn! För här i Borås tar många studenten idag & de yngre går på sitt sommarlov.
Nästa vecka jobbar Matti också han jobbar sista dagen på torsdag sen har han sitt sommarlov passar ju perfekt med lilltösen så efter den 18Juni vore perfekt om hon kommer om man ser de så :) Men för min del får hon gärna komma tidigare då smärtan som sagt e riktigt olidlig.......  :(

Här lite bilder från när jag var hos mamma på sista visiten innan bebisen kommer, nu vågar hon INTE ta hem mej mer i.o.m. att de kan vara dags när som helst.


Mammas lilla odjur Maja......

Lilla Mamma som stickar kläder till lilla Gabriella..... :)

Vi grilla å de va supergott! :D Å en varm härlig dag,.....

Våren blommar ut.......


Puss & Kram

//Mamma Malin & den förhoppningsvis växande Gabriella......


Kommentarer
Postat av: tintin

f*n vilka fina kort du har här på dej. hoppas allt är bra med er båda 2 o då även de lilla livet i din mage. hoppas allt går bra när väl är tid och det går lagom fort. massa lyckönskningar från tintin.

2009-06-12 @ 13:11:44
Postat av: hej

när de riktiga värkarna kommer, kommer du inte sitta äta tårta -ler- . Det är jobbiga förvärkar du har. Har du kollat urinväginfektion? Jag fick pinvärkar och visade sig vara just det. Men jag kände inget av en infektion. Jag har haft en utan vara gravid och det kändes! Så blev lite ställd. Men efter antibiotika lugnade det ner sig -var i v 35- och min flicka kom v 42 istället den envisa lilla saken. :)

2009-06-12 @ 15:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback