Tänker olika om samma sak?!

Ja, Gabriellas pappa som kallar sej " Farsan " bland bloggens inlägg erbjuder er alla att skriva direkt till hans mail, jag förstår ingenting men känner sej nån manad eller lockad till att göra de så gör de jag säger varken bu eller bä.
Men hur tänker du? Å vad ska de ge? De finns ingen som vet exakt hur vår situatuion var & är nu, precis vad som sagts å gjorts varför vill du bli mailbombad av folk som inte vet mer än de som är helt uppenbart?! Mycket märkligt.
Det är sommar & fint väder gå ut och njut av den lediga tiden du har istället! Ägna dej åt dina intressen & försök må bra de som har varit har VARIT dax att gå vidare....

Nu kommer Gabriella verkligen när som helst herregud va jag längtar efter den lilla pärlan. Har varit iväg å solat & badat idag skönt som sjutton. Lillan har varit väldigt lugn i magen idag å även igår var hon lite lugnare än vanligt......jag håller tummarna för att hon ska " dra med mej på ett jäkla äventyr " snarast! :D

Puss & Kram
//Mamma Malin & Lugna, lite luriga Gabriella ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback