Vakna med the voice = sommarsemester! :(

Bläää......jag hatar de första 2-3timmarna på morgonen när folk antingen är på väg till jobbet eller sover gott, innan älskade jag att sova på morgonen men Gabriella avskyr att de är "stilla å lugnt" på morgonen å vill absolut ha upp mej senast 06.00 å sen är de bara att käka, ta en promenad i lgh & sen kanske hon lugnar sej litegrann. Hon e galen! :)
Min räddning på morgonen har varit " Vakna med the voice " på kanal 5 från 06.30 - 09.00 men igår var de sista sändningen nu är de uppehåll för sommaren bläääää :(
Vad ska nu "underhålla" mej de där första döda timmarna på morgonen? Just nu är de massa värdelösa repriser av Dr Phil GUD hjälp mig! Å jag skojar inte när jag säger att de är de " bästa " som går just nu på TV :S
Diskussionen just nu handlar om man borde använda sej av ordet neger......å dom kommer aldrig fram till nånting för de är ju upp till var & en, och varje enskild persons tycke om de ska användas eller inte som vanligt alla tycker olika. Så debatten går inte framåt å inte bakåt utan står å hackar på ett å samma ställe hela tiden......jaja....

Hade en väldigt lugn dag igår då kroppen känns mer & mer "lurig" varje dag jag litar inte riktigt på min älskade lilla dotter i magen just nu hon verkar vilja ut.....så jag försöker ta de lugnt, äta, vila, sova, dricka mycket, duscha & bara softa så jag e redo inför dagen FÖRLOSSNING när den än blir men "proffsen" tror inte att hon kommer stanna kvar så länge till.
Sen har jag sista tillväxtkontrolls ultraljudet 15 Juni dvs inte nu på måndag utan nästa måndag & de verkar som att jag får gå på detta ensam :( Känns trist & lite jobbigt helt klart....men jag har blivit hårdhudad så jag klarar de mesta.

Ne, nu dax för frukost så gumman i magen lugnar sej.......sen blir nog min midsommar riktig skit då "aset" har permis 4dgr där :(  Det är en annan sak som just nu bekymrar mej mycket....men men nu ska vi vara positiva.
Lillan mår bra, allting går framåt med hennes utveckling & de räcker gott & väl för att jag ska kämpa vidare & va positiv...
Puss & Kram
//Mamma Malin & den underbara sötnosen i magen........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback