Värkar i ca 22timmar......

Jajamensan, nu sitter jag i min sovsal på förlossningen och det har jag gjort sen klockan var ca 02.00 natten som var.
Innan de var jag uppe en gång på kvällen, alltså igår kväll & CTG-kurvan visa på ganska långa värkar med ca 1-2minuters vila emellan eller paus som man så sött säger. Så har det nu hållt på konstant sedan dess! Dock vill inte min livmodertapp ge med sej men dom säger att de kommer den göra de är bara frågan om när, och de är precis de jag vill veta NÄRRRRRR?!!! Haha, skämt å sido jag känner mej positiv & mycket förväntansfull trots att värkarna gör ONT. Jag spenderade natten här som sagt å sitter nu i en "snygg " sjukhusrock :) De gav mej morfin å bricanyl inatt men de hjälpte inte värkarna var så kraftiga att jag kräktes som sill.....blää....så då blev de till att bada om & om igen.....
Morsan beger sej neråt ikväll för att passa Nella å sällskapa mej till å från förhoppningsvis följer hennes kille med också han e kul :D Ja, nu ska dom snart ta en CTG-kurva igen & för min del är de bara att vänta....för som dom säger de är bara en tidsfråga nu.....å inskriven å snyggt klädd e jag haha.....här kommer lite bilder från de senaste 13timmarna, enjoy!


Taget ca 03.00 pust....... :)

Taget ca. 09.00 jag i min snygga dress ;)

Mer bilder kommer senare.....Puss & Kram
//Mamma Malin & Den mycket förtjusande Gabriella....... :D:D:D:D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhh vad spännande det är nu! :D Har du öppnat dig nått? :) Lycka till! :D Kram!

Postat av: Emmelie - Alexanders mamma

Åh, va kul att höra att det är på gång! :D STORT lycka till, det kommer du klara bra! :)

2009-06-08 @ 09:00:03
URL: http://mittlivmedalexander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback