Värkar i ca 33timmar......

Pust å stön ja nu har värkarna hållt i sej envist i ca 33timmar. För några timmar sedan blev de bad igen & de med lustgasen i högsta hugg, har delad åsikt om den så därför avvaktar jag nu med den tills de blir ännu mera olidligt haha....
Värkarna sitter i stenhårt å de går framåt men LÅNGSAMT, förhoppningsvis kan jag om några timmar få nån gel som ska hjälpa allt lite på traven. Fick morfin m.m. för ca 2-3timmar sedan å kunde sova en knapp timme men nu är jag igång igen hoppas verkligen på att få iaf lite mer sömn om en stund, är HELT slut.......
Men positiv, förväntansfull & glad! :D
Mamma & hennes kille kom ner igår å var här en stund och hälsade på sen drog dom vidare till lilla Nella som är hemma själv & säkerligen undrar vad i helsike det är som pågår, gud skulle velat ha henne här nu :)
Här kommer lite bilder från de senaste 6-7timmarna, enjoy!


Taget ca 20.30........

Taget ca 23.00......pilatesbollen hjälper mej en bit på vägen....... :)

Puss & Kram
//Teamet på förlossningen! :D

Kommentarer
Postat av: Annica

Lycka till!! Hoppas att allt går bra och att ni båda mår bra, ni finns i mina tankar.



STORA kram från Annica

2009-06-08 @ 07:08:34
Postat av: Emelie

Snart blir det bebis! :D

Postat av: joppan

Men gumman...Du kämpar på och är verkligen stark...

Snart har du din lilla Gabriella på magen....



Kämpa på...hejja hejja... massa styrke kramar Jenny(joppan)

2009-06-08 @ 08:27:31
Postat av: Jenny(joppan)

Hej malin..

Hoppas du har ett bra stöd hos dig nu..

jag sitter här hemma spänd av förväntan på att det ska ploppa upp en söt liten bebisbild på din Gabriella...

Jag vet vad du går igenom,jag har kämpat mig igenom 3 förlossningar,ont gör det,ont som FAAAAAAAAAAN....

Kom igen nu tjejen,du fixar det här...för ut ska hon ju hur ont det än gör....

kram

2009-06-08 @ 15:51:00
Postat av: Mia

Vad spännande! :D

2009-06-08 @ 19:11:46
URL: http://bokkei.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjoho!!!



Här händer det grejer!!!!

Oj, va KUL!!!



GO,GO,GO GOOOOOOOO GIRLS!!!!!

Heja Malin & Gabriella!!



Hoppas du redan ligger och sniffar bebis när jag skriver det här, och att allt gick bra såklart!!!



Skriv SNAAAAAART och BILDER på lilla prinsessan såklart!!!



Kärlek!

Anna

2009-06-08 @ 23:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback