Värmen tar sakta livet av mej.....

idag :S Känns de som.....jesus snälla älskade tös kom ut nu! Helt makalöst varmt har det varit idag å att sola & bada har funkat ganska bra (när man bor i vattnet) men nu på eftermiddagen när man sitter i lägenheten å kroppen är mer än het, fötter å ben värker & man inget hellre vill än att vattnet ska gå då känns de som tuffast att vara gravid helt klart! :(
Men men jag ska inte klaga de har varit en bra dag även idag jag börjar bara bli MER än slutkörd i kroppen min......

Puss & Kram
//Mamma Malin & Lilla Gabriella som kokar i värmen.......

Kommentarer
Postat av: Ingela

Lycka till med allt. Hoppas hon kommer snart så man får se lite bilder på tösen :) Hon kommer bli lika söt söt som du. Fina model bilder också

Otroligt vacker blogg :D



Ha det toppen i sommarvärmen.



//semlan85 aka Ingela//

Postat av: Anonym

Jag förstår att det måste vara ett helsike i värmen. Men jag (vi) håller tummar o tår för att det ska dra igång på allvar. Då sätter vi oss i bilen o brummar ner mycket fort haha. Vi längtar lika mycket som du:)

Kram Mor o mors tor :)

2009-06-28 @ 10:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback