90-talet = Jazzbyxor!

Haha, ja jag hade supertrevligt igår åt som en häst & sen va showen fantastiskt bra Henrik Schyffert i toppform!
Faktum e att han t.o.m. ser riktigt bra ut haha....nu kommer jag väl få 1000 kommentarer om denna åsikt men skitsamma haha.... Showen var som sagt toppenbra både jättekul & mycket tänkvärd och jag minns mitt 90-tal väldigt bra, nästan FÖR bra..... Iaf så bad Henrik publiken efter en stund att ropa ut vad dom tyckte var typiskt 90-tal låtar,klädesplagg ja allt bara man kom ihåg de som 90-tal å några skrek både de ena & de andra och sen blev de tyst å jag kunde inte hålla snattran för är de nåt jag minns så är det dessa förbaskade jazzbyxor som allt från 7-åringarna till 20-åringarna gick klädda i gärna också i vita (som blev mer eller mindre genomskinnliga) och under detta svarta stringtrosor jäklar de måste varit den största " modemissen " i svensk historia tillsammans med de extrema axelvaddarna på 80-talet!
Så jag hojta såklart - JAZZBYXOR!!! Å fick till svar:
- Haha, ja de får stå för dej! Det var väl du & Shirley Clamp i så fall! Hahhaa....

Snyggt,eller hur? ;)
Skrattade en hel del iaf & han var toppenbra. De lustiga var att när jag skratta hysteriskt så börja lillen i magen sparka som om han/hon vore besatt av nån demon eller nånting å de i sin tur fick mej att skratta ännu mera så ibland blev de MINST SAGT helt hysteriskt! Ska tillägga att innan denna showen åt jag MÄNGDER av japansk mat så jag var nästan på väg att spricka & min mage såg mäkta lustig ut...hehe.....
Innan showen såg jag mej själv i en helkroppsspegel å allt såg ut som vanligt rent fysiskt förutom de faktum att jag verkligen såg/ser höggravid ut! Haha....mammajeansen kan jag kanske ha med nödlösningar en vecka till sen är det HELT kört för magen bara expanderar i en enormt, brutal takt! Å brösten är stora som ja, jag vet inte vad hahaha......
Iaf så är det ganska mysigt, nåt som dock inte var lika mysigt var för en stund sedan då jag började må fasligt illa & kräktes ner sisådär halva badrummet å lillen sparka mej under hela denna underbara processen då höll jag på att tappa tålamodet eller nja, de gjorde jag väl egentligen började böla som en bebis (sanningen e sanningen) för att sen efteråt när jag skura badrummet skratta som en tok de MÅSTE bero på alla mina hormoner!
Å nu sitter jag här igen i soffan & ska faktiskt ta en promenad upp till min far & hans tjej som verkar vara en trevlig & sympatisk kvinna. Mycket roligare än att sitta ensam på en sketen lördag!

Ne, morgonen började inget vidare men nu är de dags att se till att även denna dagen blir nåt bra.
Puss & Kram på er alla små fulingar!
// Hon med mage som en tunna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback