Bebisens rum är nu KLART!!!

Ja, nu har vi idag kämpat å stått i så de står härliga till. Så skönt att det är klart & blev jättebra tycker iaf jag :)
Här kommer lite " före " bilder:


Väggarna är tvättade med "väggtvätt" men de är så grådassigt å trist......

Jag & Matti börjar tejpa med maskeringstejp så vi inte ska få den blåa fina färgen på fel ställen.

Jag tejpar å står i med min stora mammamage :D Helt slut :S

Målar som en tok, fort går de å bra likaså! :D

Titta så fint de blev när vi några timmar senare gjorde trycken också :)

Är supernöjd med vårat slit! Bebisen får ett jättegulligt krypin.....

Puss & Kram
//Den mycket trötta blivande mamman......lillen hälsar SPARK SPARK......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser ju jättefint ut. Härlig bebisblå o gulligt mönster. Nu har ni varit jätteduktiga. Kommer ner imorgon o tittar på hur fint det är.

Kram Mor

2009-03-30 @ 08:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback