Bläää.....

ja idag har inte varit nån rolig dag :(  Feber å förkylning är inte kul & absolut inte när man är på tjocken har jag nu märkt de blir helt klart värre då! Sen hade jag rejäla sammandragningar för en stund sedan också & dom var allt annat än barmhärtiga kan jag lova.....låg på alla fyra på golvet & gunga från höft till höft & andades som en kvinna på förlossningen haha.....nä inget att skratta åt egentligen för de kändes inget vidare då de kan jag lova. Nu är magen stor & jättehård känns som jag ska explodera vilken sekund som helst :S
Hoppas verkligen febern lagt sej imorgon, att vara sjuk är ju sååå tröttsamt!
Såg några avsnitt till av nip tuck idag iaf och som jag innan sagt de är superbra & helt galet!
Sen började jag se en film " Du levande " en svensk väldigt märklig film som inte liknar nånting annat såg en halvtimma sen gav jag mer eller mindre upp jag kan förstå iden bakom filmen men de kändes bara för mycket & trist förtillfället.

Tyvärr verkar det inte som mina kära vänner i sthlm kommer komma ner på iaf ett väldigt bra tag å jag vill inte att kära Therese, Emma & Carina ska missa allt som är innan bebisen är här & framförallt saknar jag dom jättemycket!
Så jag funderar på (trots min tunga mage, min onda rygg, min usla ekonomi & mitt ständiga illamående) att faktiskt åka upp & spendera en natt eller två på hotell där i mitt älskade sthlm. Har ingen aning om hur jag ska fixa resan upp å ner men på nåt sätt känner jag så mycket sorg inför att inte träffa dom hyfsat snart så de måste bara gå!
Dock tror jag inte de vore någon bra ide att träffa älskade vovven Chester de skulle nog få mej att bryta ihop totalt!
Men isf blir de i slutet av mars. Morsan kommer ner den 18:e en sväng till mej och då kan jag iaf få skjuts en bit på vägen, halvvägs ungefär. Sen spendera en natt där för att sen dra vidare till sthlm. Men de beror ju på lite vad folket har för sej de dagarna. " Barnvakt " till Nella har jag isf redan löst, det är bara jag själv som ska klara av det också, alltså resan...... Å dom dagarna kan kanske magen få förevigas på bild av min ex. make dessutom å de bästa vore ju självklart om jag sen kunde låna med mej kameran ett tag ner när jag ändå åkt hela vägen upp å den borde varit hos mej för längesen eller cashen för den. Men men skitsamma, vore kul att träffa gänget igen, och sen får dom se hur stor jag blivit hahaha...... jaja, vi får se.

Nu ska jag lägga mej och läsa lite för de känns som att sammandragningarna är på väg igen & väldigt rejäla sådana, urkel! Bara att ställa sej på alla fyra och skrika litegrann i kudden.......
Puss & Kram
// Febriga & trötta Mamma Malin & lillen........

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej gumman! Så du funderar på att komma upp?! Kul! Puss puss

Postat av: Hans

Hej! Har läst en hel del i din blogg, och önskar all lycka till. Du verkar stark, härligt! :)

Kanske kunde jag vara till någon hjälp med en sak, tänkte frågat om det gick att skriva till din mail?

Min mailadress får du väl här, skicka gärna en rad -så skriver jag tillbaka.

Ha det så bra!

Mvh Hans

2009-03-10 @ 22:46:20
Postat av: Den som är så oförståndig....

kul om du tar dig hit... du har ett rum här som inte ändrats någonting till din disposition,,, när du vill,,, om du vill såklart..... det finns många här som vill ha dig som sin gäst, så inte ska du kosta på nåt hotell och sen sitta fast där när de du vill träffa är där, där vart du gärna får bo hos minst fyra olika boenden

2009-03-10 @ 23:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback