Blir nog ingen resa tyvärr.......

Jag & lillen i magen är sjuka febertermometern tjuter 38,6 så nu gäller det att ha koll på febern ofta & va lite smått beredd på att åka till sjukan om febern passerar 39,0grader. Så att inte lillen kan ta skada, min lilla älskling.
För att svara på senaste inlägget bland kommentarerna min mamma kan inte fota för hon bor många, många mil ifrån mej och har dessutom ingen kamera :( 
Sorgligt nog verkar det nu helt omöjligt för mej att åka till mamsen idag vilket känns jättetråkigt & jobbigt.....
Såg verkligen i framemot detta! Men men mamma vi syns ju hyfsat snart igen iaf på hemmaplan så att säga.
Lillen har inte sparkat på länge nu och det känns inte heller bra, blir orolig men samtidigt är de inte konstigt för han/hon har ju också feber nu och då kanske mest sover som sej bör. Ska försöka äta & dricka nånting innan jag gör ett tappert försök att somna om igen de vore de bästa för både mej och lillen om jag för en gångs skull kunde sova till iaf tio. Sova bort febern litegrann, dock med alarmet igångsatt varann timma å kolla tempen för lillens skull.

Harkel & pust
//Två små sjuklingar i en liten sjuk kropp.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback