Fredag......

Ja, nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Är fortfarande sjuk som satan bläää feber,rösten nästan helt borta, snorig & rejäl huvudvärk superjobbigt & tråkigt och mitt mående är anledningen till varför jag inte skrivit de sista dagarna varit på tok för sjuk. På tisdag ska jag till barnmorskan, på onsdag kommer mamma förbi en sväng & det hade ju varit SÅÅÅ perfekt att åka med henne iaf en natt hem för att därifrån dagen efter ta mej till sthlm hade varit toppen hade inneburit en mindre jobbig resa för mej å magen men nu visa det sej att de gick inte för jag fick en läkartid jag väntat på i EVIGHETER just på torsdag morgon & på fredagmorgon behöver jag ha lämnat denna hålan för min & magens säkerhetsskull.
Visst jag kan sitta instängd i min lgh i fyra dygn men de känns bara skrämmande & stressande och jag gick igenom de så nyss och tro mej de var INGET bra för hälsan vare sej den fysiska eller psykiska så denna gången funderar jag alltså på att trots min onda rygg & trötthet sätta mej på tåget till sthlm & hälsa på dom få men så extremt älskade som jag har däruppe. Det lär bli sista gången vi ses innan min förlossning! Sorgligt men sant. Å om jag är så " kaxig " att jag tar mej ann denna vidriga lilla utmaning så måste jag ju veta att jag klarar hemresan så känns lite osäkert & lite fel också att jag kämpar arsle och rygg av mej utan nåns hjälp men men.....somliga vill inte, somliga kan inte & somliga kickar ass ändå!
Så kan inte bestämma på rak arm nu mer än att om jag åker så blir de jäkligt lätt packning & tidigt på fredag.

Jag växer! Ja, alltså lilla Malin är liten som vanligt men det har tillkommit en stor, rund mage & gigantiska bröst haha.....
Har inga problem med att ha " mammamage " faktiskt jag vet att det finns en "liten" skatt därinne & det är så värt de " besväret " som de pratas om titt som tätt. Sammandragningarna är dock allt annat än barmhärtiga & när jag var superdålig igår så låg jag i duschen på sidan för att få lite lättare att andas den jäkla smittan jag har åkt på krånglar nämligen till de som sjutton med andningen + att barnet redan trycker på väldigt högt upp tydligen nackdelen med att vara ganska kort! :S
Men men, först och främst innan jag planerar vidare på nånting så måste jag bli nåt som när frisk. Så mer lär jag veta på måndag,tisdag. Ikväll är de Melodifestivalen håller på H.E.A.T., Caroline af Ugglas & Sarah Dawn Finer.......

Puss & Kram
//Sjuklingarna........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback