God morgon........

Ja, denna tiden är man numera uppe herregud & de är inte MITT VAL. Lillen sparkas & är hungrig haha.... så de är bara att käka, ligga & läsa en stund och sen brukar de mer eller mindre omedvetet bli ett klick över till femman & " Vakna med the voice "......... Vid denna tiden på dygnet brukade jag tidigare vara så medvetslös så för de första utsatte man sej INTE frivilligt för att väcka mej då jag alltid varit ett " morgonmonster " innan kl. slog iaf 10.00 så var jag mer eller mindre medvetslös och om man " skulle " eller " behövde " väcka mej så var jag allt annat än glad, haha..... nu tänker jag framförallt på den tiden man gick i skolan & hatade allt å alla som kom i närheten av en innan lunchtid! Däremot har jag alltid varit en kvälls & nattmänniska pigg & glad när mörkret slår till. Ne, redan numera är de lillen som bestämmer när jag vaknar, ofta när jag äter & även när jag somnar...... sicken  makt den lille har hahaha........ :D
Å tro det eller ej, jag är en ganska pigg & trevlig prick på morgonen bara jag har frukost framför mej & lilla Nella jämter i soffan så blir t.o.m. jag paff över hur hurtig jag är! Jag som verkligen oroat mej för (bara första veckorna av graviditeten dock) hur lillen skulle kunna väcka mig på nätterna & morgonen nu VET JAG att de kommer knappast bli ett problem är redan så lättväckt så de räcker att Nella kommer å spinner litegrann vid fotändan så vaknar jag å måste kolla läget :)
Nåt som iofs nog Nella njuter liiite väl mycket av då hon OFTA kommer å knuffas några ggr på natten & verkar förtjust över att jag vaknar å kliar på henne en stund.

Jag har faktiskt inte så mycket att skriva just nu mer än att de ska bli väldigt roligt att komma iväg ikväll å glo på Henrik Schyffert, hoppas på MÅNGA goa skratt de behövs verkligen. Dax att göra nån macka å lite fruktsallad innan lillen därnere kickar av mej revbenen!  Sååå.... god morgon Sverige! :)
Puss & Kram
//Rockmorsan,Nella & lille knodden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback