Hemresa imorgon.....

Ja, nu har jag bokat biljetter och åker hem imorgon vid tretiden. Ska bli underbart att pussa på Nella igen saknar henne sååå mycket. Igår var jag & Therese i stan flera timmar & jag shoppade mammakläder å Carina & Therese var så snälla så jag fick tre jättefina plagg! Tack så jättemycket för det! Sen köpte jag en top & en klänning själv också å två amningsbhar de kommer ju behövas :D Vi letade som dårar efter en studio som hade tid att tatuera oss men fann tyvärr ingen vilket känns bittert då jag hade hittat vad jag ville ha & bestämt mej för var nånstans dessutom. Men de får bli längre fram helt enkelt. Sen käkade vi lite lunch & sen begav vi oss till Carina och jag flasha kläderna som hade inhandlats.....mina " mammamage " kläder hihi..... väldigt fina är dom! :D
Både jag & Therese var helt slutkörda och efter en stund gick jag " till mitt gamla hem " & myste med Chess, snacka lite med ex.maken & sen somna jag 45min vilket var mer än behövligt han fick också känna lillens sparkar :)
Sen pinnade han iväg till jobbet & jag tog ett bad, låg sen och läste och somna vid halv elva, elva helt slutkörd!
Lillen började väcka mej vid halv sex imorse nästan lite sovmorgon ju! Å vid kvart över sex gav jag upp & sen dess har jag suttit här vid datorn och bokat hemresa m.m.  Emma mötte mej vid trappuppgången när jag anlände i fredags och vi snacka tio min sen var hon tvungen att dra då hon var helt slut efter att ha jobbat å stått i. Hoppas verkligen att vi kommer hinna ses en stund till innan jag åker imorgon. Ne, nu ska jag äta lite frukost & slö titta på tv, hoppas lillen i magen somnar om så jag kan få göra detsamma iaf en timma!

Puss & Kram
//Ute på vift......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback