Ja, tyvärr är det inte upp till mej....

när jag kan börja lägga upp bilder igen. Jag får vänta snällt på att exet ska skicka ner pengar för kameran eller som jag bad om för flera veckor sedan lämna ner kameran så länge så jag iaf kan föreviga en del på bild, mycket har hunnit hända på dessa 6-7veckorna å jag har ingenting förutom plåtningen som minne fotomässigt ingenting av flytten, magen som växer & allt vad det innebär nada.....supertråkigt & den tiden går aldrig att spola tillbaka därför också bittert.

Imorgon ska jag ta en tripp till min mamma ska bli trevligt med lite miljöombyte. Tar bussen tidigt imorgon, oroar mej som fan för resan men får ta med några "spypåsar" så går de nog vägen på ett eller annat sätt.
Idag har jag tagit de ganska lugnt har haft lite feber så grejat en del i hemmet & handlat och om en stund ska herr dammsugare få väsnas en stund, sen packa litegrann (blir väldigt lätt packning herregud räcker att vagga runt med lillen!) Sen några avsnitt av nip tuck & kanske en liten promenad med Nella om det bara kan sluta regna nångång!
För er som inte bott i Borås kan jag informera om att de regnar JÄMT här, så sorglig är denna staden!
Men somrarna brukar vara fina dock :) Detta blir min enda sommar här i Borås för om ett år, lite drygt ett år så måste jag tyvärr flytta igen av vidriga anledningar som jag inte ens vill/vågar gå in på här i bloggen därför blir valet av ort/stad/land också hemligt både nu & också sen när jag flyttar förhoppningsvis håller jag trots allt bloggen i liv då också men utan nån orientering i vart jag befinner mej. Kan inte fatta bara att om ett år eller som bäst lite drygt ett år måste jag packa ihop ALLTING igen och då bär jag inte längre lillen i magen utan då har jag en liten älskling under året på armen också!
Men jag har ju klarat mej så bra hittills så trots alla motgångar så jag ger mej fan på att jag klarar det också hur slutkörd, ledsen & jobbigt det än kommer bli för de kommer de verkligen å då är jag ändå optimistisk!

Ne, nu är de dags att svepa över golven å soffan med dammsugaren så de blir klart någongång.
Puss & Kram
// Två små febrisar i en kropp......

Kommentarer
Postat av: Plopp

Du kanske kan be din mamma fotta din mage?

Fin blogg förresten

2009-03-08 @ 21:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback