Jag å lillen LIDER av febern......

Ja, nu är de inte kul vi måste bli friska! Idag har de onda i halsen blivit värre dessutom å mina luftrör brinner, bläää....har köpt en muntermometer iaf å har koll på febern varje timma då jag läst & fått höra att över 38,9 ska man åka till sjukan för att kolla hur lillen mår. Just nu ligger tempen på 38,5 så de är lite på gränsen bara att hålla tummarna för att de snart vänder. Försöker dricka som en häst, har gjort mängder av fruktsallad & ligger platt som en padda (förutom den runda magen som petar upp mot taket) att vara sjuk när man är gravid är INGEN höjdare jag brukar vara ganska tålig men just nu är jag MYCKET SKÖR...... Sen två rejäla omgångar med sammandragningar idag också, uhh säger jag bara.
Ne påfrestande dag men men snart e man frisk igen å det ska bli minst sagt skönt! :)
Sov knappt fyra timmar inatt, hostade mer eller mindre hela tiden å de vaknar man ju på ett ganska otrevligt sätt av! :(
Men men nog om detta bläiga tillstånd.

Har kollat in flera avsnitt av nip tuck idag, ja jag är inte kapabel till så mycket mer än att greja litegrann, läsa & se på tv just nu trist men sant. Å de är verkligen HUR vrickat som helst, HELT sanslöst galet & underhållande! :D
Å vad kan jag mer säga just nu mer än de självklara magen växer.....hahha.....ganska snabbt också!

Ne, nu ger jag upp lillen vrider & vänder på sej hela tiden och vill att jag ska lägga mej på vänster sida & va still så då får de bli så. Ni vill inte ha nån puss eller kram nu, jag lovar!
//En liten & en ännu mindre sjukling.......med tempen i högsta hugg!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Krya på dig gumman!

Mina tankar är hos er!!!



KryaPåDigKramar

2009-03-11 @ 04:39:13
Postat av: Jenny

Krya på dig gumman...



kram Jenny(joppan)

2009-03-11 @ 08:49:22
Postat av: Anna...igen ;)

innerligt att hotbilden (för vet verkar det ju va) Försvinner och du kan bo kvar och fostra din skatt i lugn och ro!!

Ha det så bra, krya på er som sagt!



Kraaaaaaaam Anna

2009-03-11 @ 16:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback