Många fina & vackra kommentarer.....

som jag tackar innerligt för, de värmer verkligen just nu, nåt enormt.
Framförallt från min ex.make läste de precis då jag ÄNTLIGEN efter att ha fått radera bort allt på datan alla program m.m. för att kunna få iordning på internet igen de har tagit hela eftermiddagen och hela kvällen enda tills nu, men nu är de iaf fixat SÅÅ skönt! Jo, läste min ex.makes inlägg & kunde inte alls hålla tårarna tillbaka för det var den mannen som jag förälskade mej i & älskar fortfarande som skrev de inlägget.....de va verkligen han.....den mannen som jag älskar så mycket fortfarande trots allt, å trots att jag egentligen vet att jag inte borde de där med känslor är komplicerat som fasiken. Tänker inte skriva nåt mer än att jag är mer än helt förkrossad över hur allt blev & att jag saknar den mannen som skrev den kommentaren......

Om ca. 30min går jag & min älskade lille bebis in i vecka 23...tjoho! Ännu en vecka framåt.....å de går jättebra :)
Visst är de superjobbigt att vara ensamstående blivande mamma, kämpa på med alla flyttlådor, försöka ordna allt med försäkringskassor, allt känslokaos & ensamhet + alla vardagssysslor, de är väldigt mycket nu...väldigt mycket.....

Men jag är väldigt glad över att jag nu har ett internet som fungerar igen & kommer uppdatera här mycket oftare än tidigare! :)  Imorgon ska jag iväg & se på Henrik Schyffert de ska bli superkul....längtar :D
Sen på måndag tar jag en tripp upp till mamma som bor lite högre upp i sverige, blir bara en övernattning men ändå skönt att komma iväg litegrann & få lite annat att tänka på sen tror jag hon e ganska nyfiken på att få känna några sparkar från bebisen också :) Bebisen sparkas varenda dag & ofta i flera omgångar hårt & bestämt haha.....

Till min ex.make:

Jag önska verkligen att allt som gick åt helvete inte hade gått åt helvete, jag önska verkligen att du hade velat kämpa vidare med mej & leva vidare med mej men de ville du inte & nu är det som det är.....sorgligt,ledsamt och på många sätt förödande framförallt för min egna del men också i mina känslor för den lille som jag älskar så mycket & ville och var helt övertygad om skulle bli " våran " lille guldklimp som vi skulle älska & fostra tillsammans. Att de inte blir så kan jag inte i ord få dej att förstå all min förtvivlan,sorg,rädsla & smärta den kan du kanske bara ana lite lätt om du känner & tänker efter. Jag önskar dej trots ALLT ett bra liv & en lycklig framtid och även om du faktiskt, vilken du verkligen har, skadat å sårat mej så kommer du alltid vara " the one and only " för mej också för det vi hade tills allt gick åt helvete va så makalöst & underbart & bortom ord så ingen annan än vi två kommer nånsin förstå de. För mej finns bara lillen i magen just nu & han/hon är min enda prio och min enda stora kärlek, mitt livs största kärlek var du & det vet du mycket väl om men du är inte på nåt sätt närvarande eller tillgänglig längre så lillen är mitt allt & kommer alltid vara det, prio1......

Nu ska en trött & gravid ensam tjej gå och klappa sin enda stora kärlek god natt & försöka få några timmars ro i både kropp & själ. Sov gott allihopa & håll tummarna för att jag ska klara av allt detta själv......
// Hon som sliter håret av sej.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback