Melodifestivalen - andra chansen......

Ja, de ska man glo in ikväll. Besöket hos pappa var trevligt dock kunde jag inte stanna så länge då jag efter en liten stund började må illa igen & började promenera hemåt den promenaden var allt annat än trevlig! Spyfluga :(
Men men, nu kan bara kvällen iaf bli bättre mår inte illa för tillfället så ska snart försöka äta nånting igen........

Ikväll är de andra chansen å jag håller på Sarah Dawn Finer & Caroline af Ugglas.....
Sen blir de några avsnitt av den UNDERBARA serien nip tuck som jag innan nämnt för er kära läsare, ser avsnitt efter avsnitt efter avsnitt som en besatt höna! Är inne på mitten av säsong tre nu.....sååå bra :D
En serie jag ännu en gång rekommenderar alla att se där finns drama, mängder av humor, spänning & en del mystik.
Framförallt är den helt sinnessjuk! hahaha.......

Ne, nu ska jag försöka pilla i mej nånting litet iaf snart å sen pussa Nella & kanske ta ut henne på en liten promenad.
PUSS & KRAM på er alla!
//Spyflugan iklädd en mage stor som en tunna....... :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi vill se fler magbilder! :)

2009-03-08 @ 00:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback