Ordning å reda.....

Ja herrejesus jag har till å med snofsat till mej litegrann ;)
De är inte varje dag sminket ligger bra, håret är uppsatt i en helt okej frisyr å visst en enkel sådan men ändå :D
Mammajeansen jag fick av Carina är på haha.....å ja dom sitter bra men magen är väldigt snart för stor haha.... blev väldigt paff när jag märkte detta, eller nja magen är redan för stor egentligen men jag hitta en bra lösning så dom sitter tajt men jag kan ändå ha dem i en vecka till eller så hehe..... ja, de känns mäkta märkligt sminket, håret & övriga kroppen precis som vanligt men magen stor å rund å brösten på gränsen till enorma haha :D Så allt kändes "som vanligt" tills jag skulle försöka hitta klädesplagg som jag fortfarande kan få på mej då kändes de plötsligt väldigt komiskt å som tur är kan jag skratta åt de & oftast även gotta mej lite åt " min stora bebismage " där ligger ju min livs kärlek ju! Sen om de får mej att se ut som en val över magen so what? Innehållet i den stora runda magen är ju sååå underbart å värdefullt!

Ja, om en liten liten stund ska jag lämna lgh för att gå ut & äta lite gott får se vad det blir men chinatown här i Borås är jäkligt schysst faktiskt speciellt om man vill sitta & äta i lugn å ro vilket jag tänkt att göra håller tummarna för att mammajeansen inte spricker efter måltiden bara haha..... mer om de får ni veta ikväll! Efter en god middag blir de ÄNTLIGEN  Henrik Schyfferts stand-up show ska bli så brutalt roligt. Helt enkelt en bra & rolig kväll vilket både jag & lillen behöver för att återfå lite mer energi och kraft för de som komma skall........
Ja, de va väl egentligen allt för mej.... jo förresten kanske helt ointressant men inte för mej, igår köpte jag en bebis nagelsax & body wash för bebis. Gud, va de närmar sej med stora steg jag längtar sååå, men bävar inför förlossningen men de ska jag inte tänka på nu....nu är vi positiva allt kommer gå sååå bra för viljan finns ju hos mej så vad skulle egentligen då kunna gå fel?! :D
Puss & Kram
//Raffiga mamma Malin & lillen som just nu lyssnar på whitesnake han/hon älskar whitesnake sparkar som sjutton! :)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ha det så underbart ikväll! och skratta lite för mig med:D



Kramar i massor!

2009-03-06 @ 19:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback