Pics.....

Nu skall vi se om de går bättre att ladda upp bilderna från morsans data.


Jag klassar ut morsan totalt! ;)

Haha, alla hotellen e MINA :D

Bild tagen i morse på " lilla " mamma magen, konstaterade att oj, jag behöver köpa lite mammakläder & så blev de :)

Goa & ganska snygga mammabyxor köpta på HMs mamma avdelning :)

Första plagget jag testa, känslan va HÄFTIG då gick de VERKLIGEN upp för mej att OJ, jag ska bli mamma! Magen är inte så liten längre & vecka 25 imorgon....de går FORT! :S

Puss & Kram
//Mamma Malin & den lille brottaren......

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad fin du är gumman... Ska bli så kul att träffa dig på lördag! Puss

Postat av: Fredrik

Världens finaste Mamma Malin!

Så mysigt att se dig med magen=)



Kramar på dig!

2009-03-20 @ 01:54:01
Postat av: linnea

hej hå... längesen jag komenterade... nu har jag egen blogg o jag har länkat till dig... även om det e fler som kollar på din blogg^^



vet du på ett ungfär när ungen kommer? :)

2009-03-25 @ 13:46:25
URL: http://smurffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback