Rullar hemåt......

Ja, tåget började rulla för några minuter sedan och vid halv sju är jag hemma igen skönt faktiskt. Hem till " mitt egna " där jag bara kan vara galna, knäppa jag som växer som en tunna över magen haha.......
Varit skönt att vara iväg ett tag men mycket tankar har de gett också mest positiva sådana framförallt jag klarar mej väldigt bra trots allt så enkelt är de bara jag är mycket starkare än jag tror och INTE beroende av någon punkt slut.
Lillen sparkar på bra i magen & snart får han å Nella " puffa " på varandra igen.
Att träffa Chess igen va väldigt kul men oj va jag saknar honom han är verkligen en underbar fyrbent varelse min lilla älskling och de kommer han alltid vara men han har de väldigt bra i sthlm så läget känns stabilt på den fronten.

Hann träffa väninnan Emma & hennes lille pojk Lucas på 10månader idag också några timmar innan de var dax att hoppa in i taxin till centralen de var mycket trevligt. Saknar verkligen henne, Therese, Carina m.fl.
Hon tror jag kommer överleva förlossningen själv tvekar jag! :S

Ne, nu sparkar lillen järnet i magen ska lägga händerna på magen en stund & puffa tillbax litegrann.... numera är bara tre saker säkra 1. Tiden går löjligt fort 2. Jag älskar lillen i magen så extremt mycket 3. Snart är jag mamma! :D

Puss & Kram
//Mamma Malin & den lille brottaren.......

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej, hoppas resan gått bra. Har en liten fråga ang. din förlossning.. Kommer du att vara själv eller kommer du att ha med dej någon?

2009-03-24 @ 09:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback