Sitter här å snorar å.....

hostar med världens huvudvärk men de kan inte hjälpas ur tvn dunkar de stenhög musik ja de är ju finalen av melodifestivalen och jag har röstat en hel del! :)
Håller stenhårt på Sarah Dawn Finer har röstat 3ggr på denna underbara låt moving on....
Sen Caroline af Ugglas den tar med mej på en sådan resa att jag gråter som en tok....röstade självklart också på denna fenomenala låt snälla snälla 3ggr..... Sen dom fantastiska grabbarna som utgör gruppen H.E.A.T. även dom fick några röster.... kan förresten tillägga vilket är lite kul att min lillebror Johan är ganska lik sångaren i just H.E.A.T. :D Andra som också varit helt okej i afton är alcazar med en ganska klämmig låt likaså Anges var helt okej men framförallt tycker jag att operadonnan är riktigt pampig sicken otrolig röst! Ja, de är väl så jag tycker just nu iaf :)  Men mina många röster lades bara på tre bidrag och vilka vet ni ju nu! :) Så nu håller jag å knodden tummarna och hostar vidare......

Puss & Kram
//Musik mamman med brottarungen i magen som diggar till musiken stenhårt (aj mina revben!)..........

Kommentarer
Postat av: Toan

VAFAAAN JAG VILL INTE VARA LIK SÅNGAREN I H.E.A.T!!!:(

2009-03-15 @ 16:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback