Dax att tvätta för hela slanten......

Jajamensan, idag är de tvättning några timmar. Skönt att få allt rent igen.
Hoppas jag kan komma iväg till morsan i veckan, de vore sista trippen dit isf sen är de nog säkrast att jag håller mej hemma vill inte hamna på nån annan förlossningsavdelning än den jag nu vant mej vid tankemässigt.
Vore skönt att komma iväg några dagar, skulle verkligen behöva det hämta kraft för att sen förhoppningsvis va stark som en häst! :) Ja, jag har legat vaken en bra stund å läst Jonas Gardells " En komikers uppväxt " den är BRA! :D
Ne, nu ska jag dricka upp min blåbärssoppa, "dyka" in i duschen för att sen tvätta....
Puss & Kram

//Mamma Malin & Lilltösen......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om jag vore du skulle jag "städa" bort alla bilder på dig halvnaken från layouten i din blogg nu när du ska bli mamma....

2009-05-25 @ 09:47:37
Postat av: Martin

Förstår att föregående inläggsskrivare är anonym, för så löjligt förlegade åsikter trodde man inte fanns längre... Sexig & mamma är ju en perfekt mix.

2009-05-25 @ 21:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback