Diskat & ätit frukost.....

Japp, nu har de diskats som tusan, blommorna blommar för fullt efter att ha fått sin törst släckt & jag är lagom mätt efter en okej frukost :) Mamma bör dyka upp om en timma ungefär & den blir de mat tills man storknar hos mormor.......
Gäller att jag tar på mej nåt som inte sitter tajt från början haha....vilket mammakläderna nu verkligen börjar göra.
Ska försöka föreviga denna dagen med lite bilder också haha, ett litet minne för livet .Absolut sista gången jag träffar kusinen & min moster innan Lillan äter för egen maskin & jag då är " mjölk ko " haha.... :D
Låg & läste i " På smällen " boken länge igår kväll den e BRA, BRA & bara BRA.

På tv visar dom nu på tv4 fakta livstidsdömda barn/ungdomar i USA, mmm.....vissa fall verkar mer än absurda och några av fallen känns inte mer än rättvisa dvs att den äldre tonåringen förtjänar med råge sitt straff. Men svårt att ha någon direkt åsikt när man endast ser allt på en dokumentär på en timma de säger ju mer eller mindre ingenting egentligen.

Det är iaf väldigt rent, städat, diskat & blommigt här hemma nu och det känns bra tar mitt dunderrace en gång i veckan ungefär & sen skiner hela stället hahaha......de är sååå skönt. Ingen som skräpar ner, slänger grejer överallt ja de är helt enkelt väldigt mycket lättare att leva själv & ha ordning å reda och jag stortrivs med att ha fint nästintill jämt t.o.m. nu när jag har så mycket problem med ryggen! Mmm...ja just de behöver få upp gardinerna i sovrummet också men de får vänta tills imorgon. Sen har jag några stackars flyttlådor som tyvärr bara får stå tills jag har råd att skaffa lite billiga hyllor från Ikea, när de väl är inskaffat kommer stället vara mycket NICE kan jag lova men de kommer dröja för jag e kyrkråtta.....
Helvete Malin varför?! Varför, varför, varför å åter varför har du varit så blåögd, dumsnäll å naiv?! De kommer plåga mig tills jag trillar av pinn......helt klart ,drömmer t.o.m. om det :( Men men....... En sak är säker nu står jag MER än stadigt med båda fötterna på jorden & är mer hårdhudad än nånsin och det med all rätt. Jag skulle aldrig hamna i samma situation igen, ALDRIG.........

Ne, nu ska jag borsta igenom håret, klä på mig en " mammaklänning " som faktiskt e söt & sen pussa en stund på Nella sen är de dax för SLÄKTTRÄFF!
Puss & Kram
//Mamma Malin & Den mycket efterlängtade lilla tösen Gabriella, redan mammas ÖGONSTEN.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback