Föräldrautbildning idag.....

Japp, om en stund ska jag hoppa på bussen som leder till en annan del av staden där föräldrautbildningen kommer hållas idag och sen fyra måndagar framöver 09.00-12.00. Ska bli jättekul, känns spännande! :)
Hoppas det finns nån mer "ensam blivande mamma" där så jag inte sitter omringad av massa gulliga par endast skulle kännas lite jobbigt. Sen när de är fika hoppas jag på att träffa tjejerna från unga föräldrar igen, vore SKOJ! :)
Så idag är det dagens höjdpunkt lätt.

Igår var jag uppe på förlossningen då magen sjunkit neråt betydligt lillan ligger redo å p.g.a. vissa omständigheter rörande lillan vet vi inte än hur länge hon kommer välja/få ligga kvar i magen. Så nu känns allt väldigt osäkert men jag hoppas hon väljer/kan ligga kvar iaf 3-4veckor till. Nu är det ju vecka 31 så till vecka 35 iaf för hennes bästa å ännu hellre längre ändå såklart. Men men vi får se just nu vet vi ingenting säkert.

Ne, nu måste jag kasta på mej kläderna & hoppas jag hinner se Jacob Öqvists nästintill nyfödda dotter som han ska ha med sej till " vakna med the voice " idag. Han skulle komma strax efter 08.00 å jag måste dra senast 08.10!

Puss & Kram
// Mamma Malin & Lillan som vill ut på äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback