God morgon......

Ja, god morgon på er allihopa. Själv har jag varit vaken ganska länge men känns som de passar bäst med ett god morgon vid denna tiden när de är röd dag :)
Inatt har Gabriella varit HELT skogstokig i magen, har nog vaknat 8-9ggr av att hon vridit sej fram å tillbaka, sparkat med dom allt längre fötterna & boxats som en tok. Ja, vad kan jag säga tösen är stark som sjutton! :D
Tror jag har i nån av bebisböckerna där jag ska sammanfatta hur hon varit/är i magen de kommer nog bli nåt sånt här: ENVIS, ivrig, snabb, goér, mycket svar när man puffar kommer alltid en rejäl puff tillbaka :), STARK & sömntuta på morgonen! :D

Ne, nu ska jag göra annat.
Puss & Kram
//Mamma Malin & den allt större Gabriella......... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback