Håller på magen......

nästan jämt, så det är inget speciellt för bilderna. Herregud, jag tittade på bilderna nu å igår när jag la upp dem gjorde jag de i all hast för jag var trött men jesus vilken mage jag har! Hahaha......Kan inte förstå att snart är hon "ute" då hamnar hon aldrig mer i magen..........inga mer sparkar, volter då blir de tomt i magen igen..... ska bli skönt att ingenting trycker på när man andas som de gör ibland nu, å ryggen blir skön att slippa ha ont i m.m. men samtidigt kommer de nog kännas väldigt tomt å konstigt plötsligt.....men de kommer bli såååå bra :)
Ne nu ska jag iväg å ta en promenad på djurparken.
Puss & Kram
//Mamma Malin som känner sej framtung hahaha......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback