Jag kommer gå tillbaka till.....

att träna styrketräning såklart :) Har pratat med dom på gymet å de finns några mammor där som har baby björn selar som tränar grym styrketräning å de funkar superbra de är bara vid vissa övningar man kan behöva vara två så man kan få lite bärhjälp när man t.ex. kör bänkpress. Tänker börja med mycket promenader så fort som möjligt sen blir de styrketräning senast i slutet av augusti/början av september å mitt mål är att på min 21års dag i slutet av november kommit tillbaka bra i kroppen å innan året är över 52kg å musklig om inte som precis innan jag blev med barn så iaf på god väg åt de hållet :) Så beach 2010 blir nåt att minnas ;) Hahaha.......nja, jag tänker ge allt iaf för att komma i så bra form som jag kan å i och med att jag inte gått upp alls särskilt mycket eller blivit de minsta tjock eller slapp i kroppen så blir de nog knappast de svåraste jag gjort. Men jäklar va jag längtar efter att gå ut på långa promenader å sen styrketräna! Att träna har jag verkligen saknat å saknar grymt mycket så ingen kommer vara gladare än jag!

Här en bild tagen av Lennart Nilsson på en bebis på bara 20veckor, herregud tänk att Gabriella e 34veckor nu :)



Puss & Kram
//Mamma Malin & Gabriella som vrider sej REJÄLT i magen......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback