Jag tror dig :)

Ja, jag tror dig Cecilia! Den stora dagen då tösen anländer kommer helt klart bli den mest fantastiska dagen någonsin för min del å stödet jag kommer ha med mej för att klara av smärtan m.m. är de bästa tänkbara för mej som ensamstående mamma tar ju med mej kompisen som verkligen brytt sej om mej & Gabriella under hela graviditeten!
Som nu nog är lika insatt i allt vad en förlossning kan innebära som jag själv är hahaa......underbart.
Sen kommer mamma & förhoppningsvis hennes man vara där också så är nån trött/hungrig under förlossningsarbetet så kan dom byta av varandra så att jag aldrig blir ensam. De känns som de bästa för mej & Gabriella och lilla Gabriella känner ju igen min röst, kompisens röst & mammas röst så då blir de så tryggt & bra både för mej och den lilla sötnosen. Sen kommer ju självklart den biologiska pappan få träffa sin dotter men de är först efter förlossningen, å när de blir vet jag inte riktigt de måste ju kännas okej för mej också. Å lillan ska ju gärna ha börjat amma m.m. så jag känner mej trygg som mamma å hon känner sej trygg med mej & vännen som varit med under hela graviditeten och vem de är vet ni ju alla och om ni inte gör de så heter personen i fråga Mathias, min bästa & goaste vän som jag fullkomligt å totallt litar på både gällande mej men också Gabriella som han redan bryr sej sååå mycket om trots att hon fortfarande ligger i magen å vrider sej, sparkar, sussar......Vår vänskap är värd allt å det är just vänskap & ingenting mer än de, och det är så jäkla skönt för de är helt kravlöst för både mej & honom. Både jag, Mathias & mamma ser framemot förlossningen de kommer bli jobbigt, smärtsamt, hysteriskt, underbart, fantastisk & otroligt mycket glädje.

Nu ska jag ner å handla lite,lite mat för mina sista 200kr........tänker inte gå ner mej nu för de utan fortsätta dagen i positiv anda! Så ciao på er alla!
Puss & Kram
//Mamma Malin & Lilla Gabriella som växer å frodas......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker pappan ska vara med, men jag skriver bara vad jag tycker

kram

2009-05-14 @ 20:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback