Massa böcker......

Ja, den senaste tiden har jag läst en hel del framförallt böcker som handlar om graviditet å bebisar.

Först läste jag boken alla blivande mammor bör ha! Nämligen " Handbok för gravida allt din doktor inte berättar " skriven av Vicki Lovine mycket bra. Både rolig å med mycket information. Helt enkelt en toppenbok som får högsta betyg av mej!

Sen " På smällen från A till Bebis " skriven av Ann Söderlund & Hannah Widell. Helt okej bok att slö läsa men inte alls i samma klass som den föregående. En trea av fem möjliga men inte mer. Känns som de fattas en hel del i boken tyvärr.

Sen började jag igår att läsa " Jenny " skriven av Jonas Gardell den har jag nästan redan läst ut & den är superbra kan inte tänka mej att den får nåt annat än högsta betyget av mej heller!

Ehh nu in i duschen ont ont ont..........pust.........

Kommentarer
Postat av: cecilia

boken av Vicky Lovine har jag också läst :) och "Jenny" också, men den höll absolut inte samma klass som de tidigare i samma serie..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback