Nerverna gör sig påminda.....

ja, jag har inte varit speciellt nervös inför tillväxtkontrollen idag som sker med ultraljud inte förräns nu......hoppas verkligen tösen har lagt på sej lite vikt & att hon kan ligga kvar i min mage så länge hon själv vill.
Moderkakan har ju innan försett henne med lite dåligt med näring men hoppas de blivit bättre!
Men det är iaf dagens första sak att komma iväg på om bara två timmar sen efter de ska en barnmorska visa mej runt lite extra på förlossningen & efter de ska jag till mamma som befinner sej högre upp i landet de ska bli kul.
Förhoppningsvis får vi riktigt fint väder dom dagarna jag är där så vi kan sitta i solen & läsa å bara ha de gött.... :)

Låg & läste 3timmar igår innan jag somna hehe.....jag har blivit en sucker för att läsa Jonas Gardells böcker + fortfarande allt om graviditet & förlossningar. De är riktigt avkopplande & passar mej som handen i handsken.....

Håll tummarna nu för mej & framförallt lilltösen i magen att allt ser bra ut på ultraljudet!
Puss & Kram
//Mamma Malin & förhoppningsvis flickan som växer bra..........

Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsvejs!!



Håller tummarna för att alltgick superbra idag!!



Jättefina bilder på dig längre ner!! Vilken mage det blivit, stor och vacker (så nåt måste hon vuxit iallafall, hi hi!!)



Sköt om dig!!Och skriv snart och UPPDATERA oss omhur det gick!!



KramAnna

2009-05-28 @ 23:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback