Släktträff å nu e jag HELT SLUT.......

Japp dagen har bjudit på diskning, mys med Nella, träff med släkten+familj. Har varit trevligt måste jag ändå säga.
Ätit en hel del god mat & suttit en bra stund i solen.....skönt :)
Senare på efm så följde min kusin Emelie & hennes mamma (dvs min moster) med hem hit till min lya, självklart var även min mamma med :) Vi fyra tjejer hade en väldigt trevlig kväll och min kära moster bjöd på maten & jag tillaga den och det blev jättegott :D Nu e jag trött som en sill, Gabriella vill dock inte sova! Så de blir till att ligga å läsa en stund en ganska bra stund skulle jag tro. Mamma ser ut att snart somna.....sussa sött " moder jord "
Här kommer lite bilder från dagen..... vännen Matti var också med på släktträffen lite moraliskt stöd för min del haha.....
Summan av kardemumman: Det har varit en bra dag, en solig, skön å bra dag som höggravid, glad Malin.
Puss & Kram
//Mamma Malin & Gabriella som siktar på att knäcka mitt högra revben hahahaha ;)


Från vänster: Min kusin Emelies son Olivier, Min moster Eva, Min kusin Emelie, med ryggen emot min mormor kramandes mormor min mamma Annelie, bakom henne min storebror Andreas och sen längst till höger min lillebror Johan.

Tre generationer :)


Kusinen å hennes knodd som växt sej ganska stor :) Lite drygt ett år.

Mamma, storebror å kompisen Matti :)

Jag å kusinen ;D Sista bilden på oss tillsammans innan Lillan är ute :)

Lax a la Malin.......

Ja å sen käka vi alltså.....sen åkte brudarna hem, mamma ligger ju dock här nu :D


Kommentarer
Postat av: Helena

Visst är väl du och Matti ett par? ;)

2009-05-02 @ 00:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback