Svar till Jenny.....

Det är två program som följer varann på tv4 Fakta. De börjar 20.05 å håller på till 22.15 först är de förlossningskliniken & sen " riskförlossningar ". De brukar vara superbra & har faktiskt lugnat mej väldigt mycket inför min kommande förlossning som ju börjar närma sej med STORA steg....... :)

Storebrorsan gick för en stund sedan & vi hann med att käka, spela spel, kolla på Galenskaparna & sen visade han mej lite fula klipp på youtube b.la. " Filip & Fredrik fulla på jobbet " jävlar va dyngraka!

Ne, nu ska jag mysa med Nella litegrann om en liten stund kommer kompisen Matti för att sällskapa mej till förlossningsprogrammen blir lätt att de dyker upp lite tankar efteråt & då är det MER än perfekt att ha en god vän att snacka med å bolla tankar & ideer med inför den kommande STORA DAGEN..... visst jag e fortfarande skraj men de ska också bli väldigt spännande & fantastiskt så känslorna inför detta är mest positiva faktiskt, trots min sjukhusskräck, förlossningsrädsla & oro för att inte klara de så längtar jag efter den stora dagen & på ett eller annat sätt kommer det gå jättebra så är min magkänsla :)

Puss & Kram
//Mamma Malin & Gabriella som sparkar hysteriskt aj men haha.....

Kommentarer
Postat av: cecilia

Det kommer gå kanon! Det kommer göra ont, men det glömmer du så fort du får upp lilla Gabriella på bröstet! Det kommer garanterat bli en av de bästa dagarna i ditt liv! Tro mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback