Alla heter Glenn i göteborg........

Ja, så är det. Nu sitter man här har varit vaken en ganska stund dvs inte så mycket sömn. Kan ju börja med att berätta att de va väldigt trevligt att min kära moder jord kom ner till mej igår, har myst med Lillan å lagat mat till våra utsvultna kroppar tack  mamma! :)
Sen hade vi trevligt, lillebrorsan å storebrorsan kika förbi för att äta såklart haha, storebrorsan skulle också ut senare dock här i tråkiga Borås. Själv tog man en dusch, käka, sminka upp sej hyfsat mycket å kände sej som en liten prinsessan på ärten när man LÄMNADE lägenheten. Såhär såg jag ut då:


Jag håller på och fixar med de sista, morsan passar Lillan i soffan å Lillan undrar nog vad fasiken jag håller på med hahaha :)

"Gamla" vanliga Malin...... ;););)

PARTY!

Thats me.....just me :D:D:D

Ja, iaf kvällen började skittrevligt hos Fredrik med förfest med guitar hero, stenhög musik MICHAEL JACKSON SÅKLART :) Å en hel del bira, smirnoff å Asti :) Superkul hade vi å Fredrik klickade en del kort dom kommer upp här så fort han skickat dom till mej hahaha :) Sen tog vi spårvagnen in till centrum å gick till stället Viktoria där drack vi GRATIS sprit.....för snubben i baren gilla mej haha :) Dansa loss med en hel del tjejer haha.....
Allt var fine förutom spriten som var gratis som gjorde en STUPFULL..... vid ett börja jag må DÅLIGT, kräktes inge vidare men de gjorde inte så mycket för jag hade kul ändå haha.... Fredrik å Mathias hade "ögonen" på mej vaktade lilla mej som hökar haha kanske var tur för dåren i baren kom sen ut när vi hade gått å trodde han skulle "få till de" genom att ge mej en örfil hahaha.... då rök killarna emellan å han la svansen mellan benen å drog illa kvickt.....Sen bussen hem uurrkk.... å jag kommer på vart i helvete är min väska?! Som tur är förlorade jag inte mer än mobilen som jag ringt å spärrat vilket jag kommer kunna få en ny av telenor då jag har abonnemang där. Men just nu har jag alltså INGEN mobil FUCK! Å mitt bankkort putsväck men de har jag också spärrat så ingen katastrof men lite halvtrist helt klart. Men men de är sånt som händer....mitt fina "halsband" låg i väskan oxå :( Så de blev jag me av med.....DE känns surt dock :(:(:(

Ne, nu ska jag käka kebabrulle smaskens.... IDAG FYLLER JAG 21ÅR GRATTIS TILL MIG!!!! :)
Puss & Kram
//Malin som återgått till att vara Mamma Malin å Gabriella hälsar att hennes förkylning e bättre så på måndag blir de "späd" TJOOHO :D


Kommentarer
Postat av: Therese

Grattis gumman. Både jag och mamma har skickat sms till dig, men då har du ju uppenbarligen inte fått dom =(. Hoppas du får en underbar dag gumman! Puss

Postat av: swwempa

Grattis :) nu fick man förklaringen på varför du inte svarar på messen ;)

Ha de jättebra / Kraaaaaaam

2009-11-28 @ 13:17:52
Postat av: Anonym

Det var så roligt att passa lillan. Hon är helt underbar, men hon börjar bli lite tung haha:)men jag känner nog så för att min kropp har svårt att bära;(

Hoppas få passa henne snart igen. När jag åkte hem hade jag en tår i ögonvrån. Jag tycker att ni alla tre Du Malin, gabriella och Mattias är helt underbara.



Kram mamma/mormor

2009-11-30 @ 16:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback