Är detta ett skämt?

Sorry, men är detta ett jäkla skämt?! Jag fyller ju 21år på lördag. Alla mina kusiner har av min kära farmor fått 10.000kr när dom fyllde 18år förutom JAG, även lillebrorsan fick de nu i oktober när han fyllde 18....jag e svarta fåret som vanligt....Nu fyller jag 21år, å mina bröder fick pengar av min morfar å vad fick jag hem i brevlådan idag?! JO, en TRISSLOTT! Jag vill inte verka bortskämd för de är jag knappast eller krävande eller "missnöjd" men för fan vad e detta?! GANSKA tydlig markering på att jag knappast e värd ett piss i jämförelse med andra, känns som ett jävla hån. Ge mej kläder till Gabriella, blöjor va fan som helst skit i mej men ge iaf HENNE någonting när jag fyller år! Jävla dårar dom vill se mej krypa på knäna lite svagare ändå......jävla dårar.....jävla svin rent utsagt. En hundralapp, ett klädesplagg till Lillan, två paket blöjor, ett presentkort på apoteket så jag klarar iaf en månad lite bättre med Lillans mat....vad fan som helst! Bara nånting som hjälper mej lite på vägen! Ne, jag e inte värd de uppenbarligen men så är jag ju släktens svarta får tack vare de jag varit med om, ingen har sett mej på samma sätt efter de..... å de är ju en sak men ni kanske inte behöver markera så starkt att jag e så mycket mindre värd, tror ni de hjälper mej?! Då är de bättre att ni helt å hållet ger FAN I MEJ!

Lillan har varit uppe till å från inatt, varit gråtig, skrikig hela morgonen..... hon har blivit förkyld å samtidigt e tänderna på väg att spricka igenom så de e kaos.....  tycker så synd om henne samtidigt som jag själv e HELT slut :( Å nere..... Hur fan kunde polisen göra den jävla tabben?! Steg 1. Sätta för brevinkastet (så de inte kastas in nåt brinnande exempelvis), Steg 2. Fylla handväskan med nåt mer än tjuttlarm. Å de är de jävligaste mer än så kan jag inte JUST NU göra.... :S
Å imorgon ska vara en "glad dag" då jag ska ut å fira min födelesedag, glömma alla bekymmer för en stund å ta hand om mej endast...... kommer bli svårt får ta några öl extra från början för att jag ska kunna koppla av litegrann iaf. Glad....nja knappast orolig, stressad, trött, illamående, ledsen.....snarare...... Men imorgon hoppas jag att jag iaf kan för några timmar glömma all skit som är dygnet om....alla måsten, alla krav, all oro å bara vara mitt "gamla vanliga jag".......Jag e i desperat behov av de.....

Jaja, dax att ge Lillan en alvedonsupp.....suck suck suck....
Puss & Kram
//Mamma Malin & Lilla älskade Gabriella....

Kommentarer
Postat av: petra

Idiotiskt.. önskar jag kunde hjälpa till på något sätt.

2009-11-26 @ 13:34:07
Postat av: M

Här kommer lite energi över nätet. Det förtjänar du.

Hoppas du kan slappna lite snart... så fel att rädsla ska förstöra för er.

2009-11-26 @ 21:40:17
Postat av: Onkel Kånkel

Om jag inte missminner mig så hade du rätt gott om pengar för bara 1 år sen. Sen om man i princip aldrig träffar farmor, kusiner, fastrar, farbröder mm så är dom nog kanske inte jättesugna på att skänka några större pengar.



Man kan inte bara få allt utan att ge något tillbaka.



...bara en liten tanke...

2009-12-01 @ 15:30:37
Postat av: Raskolnikov

Jadu Onkel Konkel.... du är nog lika rätt i hövve som originalet kan jag tänka mig....

Man behöver ju inte tangera Einsteins eller Sir Isaacs IQ nivåer för att lista ut på vilken sida av släktträdet du kommer genom att läsa dina val av termer och släktsskapsförhållanden..... inte en moster, mormor, morbror eller någonting annat som pekar på den femininare delen av trädet..... OSMART! om man nu vill vara lite anonym.... ha ha ha ha..... fan jag garvade brallorna av mig när jag läste texten och har fan inte fått på mig dem än......

2009-12-09 @ 02:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback