Gått ner i snön....

till "späd" idag, allt var väl där å jag fortsatte med mina "stickprojekt".... :)
Påbörjade även nya :):):) Så det var väldigt skönt att vara där några timmar, annars är de ensamt :(
Lillan e helt slut nu men vägrar att sova just nu ligger hon å snackar som en vilde!
Fick kolla igenom lite av de dom filmat dom gångerna vi varit på späd hela "min film" startar med att jag sitter med JÄTTEMAGE ungefär tre veckor innan Gabriella gjorde sin "entre" va jäkligt kul att se faktiskt haha....sen har dom filmat när hon leker, när jag å hon busar, när jag matar henne, första gången hon satt i barnstol m.m. superkul att se..... den filmen får man även sen när man slutar på "späd" dunderkul att ha :)
Sen fick jag några kort som dom tagit också under oktober månad har fotat av dessa korten å hoppas kvaliteen blev okej iaf för här kommer dom, så varsågod Mamma Malin & Lillan på "späd", enjoy! :


Jag & Lillan busar :)

Lillan sliter i min fläta SOM VANLIGT hahahaha :)

Lillan ser allvarlig ut hahaha :)

Underbara, vackra Gabriella.....

Puss & Kram
//Mamma Malin som e mer eller mindre knockad...å den lilla krabban :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback