Idag har de varit fullt ös....

Å jag är fortfarande lite halvrisig :S
De har varit BVC besök vilket gick bra Lillan väger nu hahahhaha 6,66kg = 666 = the number of the beast & är 64cm lång alla kurvor följer hon perfekt känns underbart :)
Sen efter de va de städning, diskning, mängder att handtvätta, busa med Lillan m.m. sen kom familjeterapeuten å vi snacka, handla & de kändes jättebra faktiskt. Men fullt ös..... Sen var de bara att dra ner till källarförrådet å rota bland alla kartonger för att få med julsakerna upp för om 1 vecka eller 2 är de dax att göra riktigt fint här kanske innan, jag älskar julen de är så mysigt....allt de röda, alla tända ljus m.m. :) Viktigt att Lillan får en härlig mysig jul ändå (även om hon inte minns den sen när hon blir äldre)....viktigt för mej att hon får de bästa som jag bara nånsin kan ge henne......Sen var de plocka in varorna, koka mer mat till Lillan, koka flaskor, nappar m.m. blöjbyten, banangröts time å sen busa....å då klickades de lite kort :D Som jag nu tänkte dela med mej av tagna för några minuter sedan, enjoy;


Min älskade dotter.......min stora kärlek....



Min pärla...

Vi busar....Lillan gapskrattar hahahaa :D

Bus.....

Dra mamma i håret e JÄTTEKUL hahaha :)

Jag å min ängel......

Puss & Kram
//Trötta Mamma Malin å Lillan som nu har pyjamas å ska sova....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lillan är så otroligt söt. Jag kommer snart o busar med henne:) Kul att höra att även du Malin gillar advent, julmys osv. Även jag längtar till att få göra iordning, lite svårt att hålla sig.



Kram Mamma/mormor

2009-11-14 @ 09:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback