Imorgon smäller de!

Yeee, imorgon vid 18.00 kommer jag snygga till mej, fräscha till mej helt enkelt sen är de ner till göteborg som gäller för FEST! En killkompis hänger med ner å sen möter vi upp kompisen Fredrik...... Som i sin tur har några vänner till som ska med :) Förfest å sen ut å dansa arslet av sej....haha... :D Har plockat ur en hel del ur min garderob för kan fortfarande inte bestämma mej för vad jag ska ha på mej men men....de ger sej imorgon beroende på humör, attityd m.m. för dagen så att säga :) Men de blir väl nåt kort kort om jag känner mej själv rätt å ett par höga stilletos :D

Ne, nu ska jag försöka sova lite Lillan har varit förkyld idag å alvedon,näsdroppar å MÅNGA MÅNGA timmars vaggande gör att man blir EXTREMT slut...... stackars henne å pust säger jag.... :S

Puss & Kram
//Mamma Malin som ska ut å vara MAAAAAALIN :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas du får skit kul gumman. Det är du verkligen värd =). Älskar er tjejer!



Puss

Postat av: tomte73

önskar dej en mysig kväll o hoppas du får kul. ta en öl för mej med. kraaaaaaam

2009-11-27 @ 07:36:58
Postat av: Annapanna

Ja må du leva ja må du leva jag må du leva uti hundrade år!!!!



Hoppas du får en toppen-toppen födelsedag!!!! Och kväll såklart! ;O) Glömde säga GRATTIS igår i mailet så jag gör de här i stället. Passa på att njuta, dansa och stoja!

Jag postar paketet under fm.



Stor stor födelsedagsKRAM på dig!!!

2009-11-27 @ 08:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback