Jävla trynvaccin!....

Jaja, i tisdags tog jag den "omtalade" sprutan ENDAST för Lillans säkerhetsskull. Den gjorde inte alls ont att ta men sen blev man DÅLIG iaf jag, fick influensa symtom så var dålig hela natten till onsdagen å sen onsdag morgon en la de sej å jag har känt mej lite bättre idag tills i eftermiddags då kom feber, värk på sidorna av halsen, kräkningar, muskelvärk m.m. var riktigt dålig fram till 21.00 å nu känns de lite bättre igen, pust.
Har varit iväg idag på "späd" trots att "aset" har permis, en av kvinnorna där hämta oss å körde hem oss så vi skulle vara säkra vilket var extremt snällt å uppskattat annars hade jag missat de å Lillan med för den delen.

De va bra på "späd" blev klar med ännu en JÄTTEFIN mössa till Lillan som hon kan ha nästa vinter :)
Å nu har jag börjat på en mössa till mej själv i en underbar röd färg å sen en till en kompis.
Sen efter dom e klara iaf en av dem ska jag påbörja ännu en till Lillan som e lummigt vit/gammelrosa/ljusgrå :)

Men men, nu blir de till att vara i lägenheten ikväll, imorgon, på lördag, söndag å tills måndag morgon då "djävulen" själv är ute..... :( Känns jobbigt som satan, mår inge vidare men de löser sej, jag klarar de för Lillans skull........

Sååå....nu tänkte jag faktiskt skriva ut här i bloggen då flera frågat vad jag önskar mej i födelsedagspresent å även vad jag å Lillan önskar oss i julklapp här kommer de:

Jag önskar mej i födelsedagspresent följande:

Presentkort på Gina Tricot (Är i akut behov av ett par jeans har bara ett par å de är dom enda byxorna jag har som inte är pyjamasbyxor!)
En kalender för 2010.....Ganska rejäl sådan så jag får plats med att skriva lite till Lillan i den, allt vi har planerat varje dag m.m........gärna med adress/telefonbok i slutet m.m. :)
Presentkort på H&M (Behöver tröja, några linnen.....men e kräsen så måste välja själv men Gina e BÄST)
En rejäl gryta (Så jag kan göra goda, rejäla köttgrytor! Frysa ner å ta fram när jag e HUNGRIG)
Örhängen (Vanliga, billiga rejäla ganska tunna silverringar behöver absolut inte vara äkta utan nån billig skit att sätta i öronen bara)
Raggsockor gråa eller svarta.....
Presentkort på "Petras skönhetsvård" Massage el ansiktsbehandling....eller gärna både och hahaha :) De behöver verkligen min slitna kropp å hy....har hur mycket knutor som helst i ryggen som värker konstant :(
200-300kr så jag har råd att gå å klippa mej!!!!

Jag & Lillan önskar oss i JULKLAPP:

Leksaker till Lillan....
Nappar i LATEX
Presentkort på H&M till Lillan så ja kan köpa lite kläder till henne
Presentkort på Lindex så jag kan köpa lite kläder till Lillan å kanske en bh (hon spyr ju ner mej hela tiden!)
Doftljus (vanilj eller ros)
Presentkort på ICA så jag kan köpa blöjor i rätt storlek till Lillan, nappar, flaskor, flaskborstar, banangröt å kanske även ett paket mjölk till mej själv!....
Ljushållare till värmeljus & även till kronljus genomskinnliga, svarta eller röda :)
Fotoalbum med textrader så jag kan fortsätta "dokumentera" Lillans framsteg på bilderna som ständigt tas.... Bruna eller svarta fotoalbum med plats för 10x15 kort dvs. den vanligaste storleken.....
Röda, svarta höga, tjocka stora blockljus
SVARTA ramar i olika STÖRRE storlekar så jag kan hänga upp Lillan överallt :)

Så nu har jag besvarat er som undrar..... *Gratulerar mej själv i förskott med en klapp på axeln* hahaha....

Nu ska jag sitta inne å kolla runt lite kort till på nätet sen SOVA....e dödstrött....hoppas jag kan somna bara :S
Puss & Kram
//Mamma Malin som mår som pesten å söta Lillan som mår toppen å sover som en prinsessa.....efter att ha ätit nästan TVÅ portioner gröt till kvällsmat! :D

Kommentarer
Postat av: Broder tuck Toan

Hej syster, jag ska ta vaccinet någon dag nästa vecka så att jag kan komma och träffa dig och lillan, vill inte träffa henne utan att vara vaccinerad. Hoppas ni har det bra, älskar er! /Broder

2009-11-19 @ 23:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback