Kära mamma.....

Ingen får HÄMTA Lillan å ha henne nån annanstans en eller några dagar....isf får den/dom komma hit å passa henne X antal timmar så jag finns i närheten hela tiden om de skulle vara nåt m.m.
Hon e för liten för att vara iväg så länge från sin mamma å hon träffar dej å Nalle alldeles för sällan, hon träffar ALLA alldeles för sällan förutom mej, soc å späd typ. Men ni får gärna komma hit å stanna en natt eller två om ni vill.

Ja, jag vet inte om de är någon ide att planera födelsedagen eller om jag bara ska skita i de helt.....vi får se.... Familjeterapeuten har varit här idag de va skönt faktiskt. Fick snacka av mej lite de BEHÖVDES verkligen.... äta en macka å ta en snabbdusch SKÖÖÖÖNT...... :)
Lillan åt lunch för en timma sedan å de gick jättebra morot å palsternacka å sen hulkar hon vatten haha hon har börjat gilla vatten raringen. Nu vilar hon litegrann å jag har precis dammsugat, diskat å gjort mat till henne snart handtvätta litegrann.

Ne, nu sticka vidare... :)
Puss & Kram
//Mamma Malin & Den lilla Krabban.......

(Du vet vem du är.....varför hör du inte av dej? Varför kan du inte strukturera upp nånting nångång?! Hur prioriterar du i ditt liv?! De som innan var så viktigt har de nu bara tappat sin betydelse? Har nyhetens "behag" lagt sej och isf REDAN?! Jag blir inte klok på dej så enkelt är de bara du är världens mest komplicerade människa.... the botten is very soon nådd snälla ta LITE ansvar iaf, å inte för min skull framförallt å de vet du!)

Kommentarer
Postat av: tomte73

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam på er båda mina små hjärtan

2009-11-10 @ 14:55:46
Postat av: AnnanMamma

HUR ska du orka, om du inte vågar/vill låta din mamma avlasta?



2009-11-10 @ 15:13:29
Postat av: Anonym

Jag kommer gärna o passar lilla Fredagen den 27:e nov till Lördagen den 28:e nov. Då kan du göra precis vad du vill. Du ska inte tänka på lillan överhuvudtaget, jag tar hand om henne.



Kram Mamma/Mormor

2009-11-10 @ 16:52:29
Postat av: Anonym

vart har Mattias tagit vägen?

2009-11-10 @ 21:55:52
Postat av: AnnaPanna

Hej Molle ;O)



Här är jag igen ;O) Jo jag bryr mig verkligen genuint om både dig och Gabriella, fast jag inte känner er irl.



Måste bara säga att GUD va underbar hon är Gabriella!!! Såå otroligt sööööt!!! Och underbart klipp på You Tube, superkul för henne att se sen!

Men till saken, jo jag har en del kläder och även lite leksaker som min Alicia har vuxit ur. Jag ger dig det gärna, tycker du kämpar som en tok!! Jag bor i Jönköping, om du betalar portot kan jag skicka om du vill eller ev. lämna det hos dig om jag åker förbi för jag ska snart till Göteborg. Maila mig så kan vi bestämma nåt!



KRAMKRAMKRAM

2009-11-10 @ 22:06:36
Postat av: Anonym

Vem syftar du på längst ner på inlägget?

Kom igen nu!!

2009-11-11 @ 06:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback