Mmm....jävla trynvaccin...

Fortfarande skakig å lite febrig men de känns iaf bättre... Men men bättre att ta detta nu istället för att vakna upp en morgon med tryne å knorr å jämte sej ha en unge med MEGATRYNE! :S

Inför morgondagen har jag planer, stora planer för att vara lilla jag....mer än så säger jag inte hahaha...... :)

Reza åkte ur idol nyss å visst hon är en superduktig sångerska men när de stod mellan henne å Erik var valet HELT självklart. Erik är UNIK, han har en helt otrolig röst med en häpnadsväckande styrka! Mary-Jet är UNDERBAR på alla sätt å vis å är en naturbegåvning rakt av, Calle har ett riv i rösten som ger vem som helst gåshud & Tove ja.....hon var bättre innan hon fick hybris men är ändå en liten popstjärna haha :)
Så rätt person åkte ur idol dock kan hon nog räkna med att få sjunga en hel del i sitt liv! :D

Idag har de städats (som vanligt), handlats, familjeterapeuten har varit här ca 2 timmar å vi snacka, fyllde i papper, kolla på bostäder m.m. Men men.... nu är jag helt slutkörd... så dax att dyka ner i sängen snart är de dags att va pigg som en lärka igen....... om jag ens kommer kunna somna....så länge "aset" inte är inlåst är jag på HELSPÄNN.....redo för allt.... kalla mej gärna paranoid men jag kollar gärna ytterdörren 100ggr för mycket än 1 gång för lite..... :S

Ne, nu vila iaf.....kanske sticka en liten stund till....

Puss & Kram
//Mamma Malin & världens vackraste pärla som nu lider av feber p.g.a. att tänderna är på väg..... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback