"Späd".....

Ja, nu har man varit iväg på "späd".....va trevligt idag måste jag säga. Va bara jag å en tjej till där med våra små töser. Söta är dom våra små hjärtan :) Tur att vi har dem........ Håller tummarna för dej gumman ang. allt som händer i ditt liv bara så du vet!!! Heja heja heja......

Sen efter de så blev de rally hem å bära skötväska, handväska, påsen med "stickgrejer", en påse med frukt, lite godis å maten som blev över på "späd" + Lillan upp till tredje våningen suck de va hyfsat tungt men men de gick!
Sen har jag kokat flaskor, kollat posten (var en hel del), gjort massa käk till Lillan, kokat vatten till hennes kvällsmat, handtvättat, diskat, matat å bytt blöjor å nu sover hon äntligen en liten stund...men när som helst kommer de BÄÄÄÄÄÄ.....då e de dax igen :)

Ne, imorgon är de familjeterapeuten igen å även BVC kontroll, ska bli spännande tror hon väger ca 7kg nu :) Å har växt 2-3cm men de är bara en gissning men jag brukar gissa ganska rätt..... :D
Å nu ska jag sticka vidare lite till & sen ta Lillan som lär vakna strax.

Puss & Kram
//Mamma Malin & Lilla Krabbisen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar VERKLIGEN ha dille på att koka flaskor, typ jämt!! Varför? Man kan ju diska också!

2009-11-13 @ 06:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback