Städat,diskat,handtvättat,nu kraschat på soffan....

å Lillan sover....men de har varit en jobbig dag hennes första tand/tänder e redan på väg att spricka igenom så hon har feber, e grinig, ledsen, gråter, har ont......de e HEMSKT på alla sätt å vis. Speciellt när man ger alvedon, tröstar m.m. m.m. m.m. men ingenting hjälper....då känner man sej så ÄCKLIGT otillräcklig.
Hoppas hon mår bättre imorgon. Hon åt som en liten "gris" innan när de var lunch potatis, palsternacka å morot de gick ner 3 stora "iskuber" sen käka hon drygt 2dl gröt till kvällsmat....bra jobbat älskade Lillan :)

Hade ett vidrigt telefonsamtal igår......de va farbror blå som ringde upp mej för att ge mej lite info...som om jag inte redan var helt slut... info som var extremt tung, jobbig...känslomässigt påfrestande å fick mej att för några timmar gå "på knäna" tills jag hade samlat mej igenom självklart genom att höja huvet å bli iskall igen....
Sen senare fick jag ännu ett telefonsamtal inte heller de positivt å glatt utan tog mängder av energi endast från vem e oväsentligt..... men du vet vem du är....LUGNA DIG, sansa dig de finns andra som har de jobbigt å om du nu bryr dej så VISA de istället för att ringa å gnälla, skrika å sno min sista energi!

Dagen idag har varit okej antar jag....eller nja, tänderna på Lillan e hopplöst jobbigt, jag har som rubriken lyder haft häcken full å jag känner mej allmänt nere... (varför skriver jag då att dagen varit okej?!) Jag förstår mej inte på mej själv, när någon frågar, någon som kanske faktiskt bryr sej vad svarar jag då oavsett:
- Jodå de är okej el. jodå allt e bra el. jo de går........

Skrev en liten stund till Lillan innan, i hennes dagbok.....
Har ont i halsen å kroppen idag så ingen sång idag utan istället familjeterapeuten på besök, städning, alvedonsuppar å mycket bärande på den "lilla" krabban hon måste ha passerat 7kg nu asså......på tisdag är de 5 månaders vaccinet fy fan vad jag bävar inför de.... hon blev så dålig av 3 månaders vaccinet blääää....vill inte...men jag vet ju att de är för hennes bästa i längden...men de tar ändå emot.... :(

Desperate housewives var underbart idag hahaha......lilla Lynette väntar tvillingar IGEN underbara, älskade kvinna varva ner hahaha..... :D
Ne, nu får de bli en snabbdusch....äta nåt om jag orkar....mår illa av all skit som e runt om hela tiden så skippar nog de.... nu har jag fått de bekräftat liksom.....han vill veta mer om mej.....han söker efter mer information om mej......vart jag finns....vart VI finns..... dax att förstärka handväskan med nåt mer än ett "tjuttlarm"... herregud, hur ska detta sluta?! Om du ditt jävla as läser detta vilket du säkerligen gör på dina jävla permissioner så VARSÅGOD gör vad fan du vill med mej om du känner ett "hämndbegär"  MEN lägg ett finger på henne å jag ska förverkliga din värsta jävla mardröm å döden kommer te sej som den vackraste av drömmar..... de är inget hot de är ett löfte, å liksom du håller jag mina jävla löften hur sjuka dom än kan te sej.....


Kommentarer
Postat av: tomte73

skickar en värmande o tröstande kram till er båda mina små favoriter. kraaaaaaaaaaaaaaaaam

2009-11-25 @ 07:35:30
Postat av: Anonym

det finns bitringar som innehåller vätska som man lägger i kylen en stund och sen kan hon bita på den dom lindrar värken från hennes tänder och dom kostar inte många kr. Finns i alla leksaksaffärer bla.

2009-11-25 @ 13:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback