Trött...ne....slutkörd....fuck it!

Jag e så jävla bisarrt trött....... pust....kan inte sova..... puuust....imorgon låser dom in fanskapet igen på morgonen ÄNTLIGEN denna gången över sen dröjer de 3-4veckor så är de dax igen... orka.....

Kompisen Kristin kom hit några timmar på efm/kvällen....hade med dej tacos! *TUSEN TACK Kristin*
De va supergott, vi kolla en skräckis å snacka lite skit va jäkligt nice :)
Nästa gång bjussar jag på mat.....får bli en gryta med kantareller :D
De va dagens HIT, dagens MISS va att jag la ner nästan 3timmar på att sjunga/spela in....lyssna igenom litegrann vilket lät skitbra sparade ner allting (trodde jag) men gjorde en tabbe när jag spara ner de....den tabben kosta mej att allt jag jobbat med dessa timmar å fått till bra FÖRSVANN....BORTA.....FÖRALLTID... vilket gjorde att luften gick ur mej TOTALT nu..... skulle sätta mej å lyssna igenom ordentligt nu å vips märker att allt e borta HELVETE rent utsagt....hur många tillfällen får jag när jag verkligen kan hålla på så länge å lägga ner så mycket hjärta å styrka i de liksom...nu imorgon drar veckan igång igen med tusen saker att göra.... :S
Känns bittert hade fått till de väldigt bra, va nöjd....GLAD....kändes fantastiskt....men men fuck it....de är borta å nu känns allt skit.... för de va saken som höll uppe mej idag.... att nu få sätta mej och lyssna igenom...se om jag lyckats helt med nån av låtarna m.m.

Imorgon är de "späd" igen, ska bli trevligt men vet inte riktigt hur jag ska orka, men de är klart jag gör på nåt jäkla höger eller vänster..... Ne, nu ska jag bokstavligt talat KRYPA in i duschen å ruska av mej min tabbe nya tag så fort tillfälle ges men nu känner jag mej allt annat än positiv... :(:(:(

Sen vill jag bara ännu en gång konstatera att människor är skit, människor är inte att lita på....å för fasiken låt ingen stampa på dig vem du nu än är......gör inte om mina missar.... de kommer du isf ångra....
Å till sist några bilder på mej å Lillan micen m.m. :D
Puss & Kram
//Mamma Malin & Lilla spädisen som växer så de knakar.....



Jag å Lillan kollar in lite resultat :)

Jag presenterar nästa stjärnskott: GABRIELLA.......

Kommentarer
Postat av: Anna Panna

Tjo!!



Ja hon e verkligen ett stjärnskott lilla sötisen!!!



Såå gosig!!! Ville bara kika in och se vad ni hade för er, mailade dig förut. Var stark Malin, allt ordnar sig!!! Strunta i alla människor du inte litar på. Vet va du menar... Har också haft en "plågoande".



Vi hörs snart igen! Kram Annapannan:O)

2009-11-24 @ 20:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback