Varit iväg på "späd"....

Yes, va iväg idag på späd.....med en ARG unge suck suck suck.....hon va så förbannad när hon låg i vagnen att jag fick BÄRA henne nästintill hela vägen från mej till "späd"..... suck.... när jag kom in var jag genomsvettig bära henne, å samtidigt rulla fram en vagn med massa packning, suck suck suck.... sen var hon grinig när hon var trött, grinig för ingenting å bara allmänt sur.... Som tur var va dagen på "späd" helt okej, jag var totalt slut! Men gjorde klart mössan i "tusen färger" till Lillan å påbörjade två nya :)

Sen var hon sur på hemvägen bläää....men sen när vi väl kom in innanför lägenhetens väggar så lugna hon sej å flamsa mest helt enkelt jag fick tillbaka min goa dotter hahaha.... Så de va bara att ställa sej å koka flaskor, käk, nappar, diska ja de vanliga.... sen var jag HELT knockad å Lillan JÄTTEPIGG så de blev till att leka, sjunga Michael Jackson, mata, byta blöjor, pussas, dansas m.m.  mysigt men när hon slockna lite efter åtta så var jag HELT slut.... Sen har jag stickat hela tiden fram tills nu..... Å nu ropar sängen mitt namn " de är ju en dag i morgon också " (vaddå vuxenpoäng?!)

Herregud jag fyller snart 21år jag har inte ens haft tid att tänka på de :(
Jag skulle så gärna vilja ut å festa, leva loppan totalt DOCK dricka några färre shots än förra gången jag blev PÅ TOK för packad....så ne ingen sån fylla igen men en "lagom" go fylla med trevligt sällskap... JA TACK!!! Men de förutsätter barnvakt, ork.....å framförallt roliga människor så ni älskade som har förslag HÖR AV ER, vill inte att "min dag" ska passera förbi som en av alla andra stressiga, kämpiga dagar de skulle kännas sorgligt....

Ne, nu ska jag kika vidare en snabbis på nätet sen SNARK......
Imorgon familjeterapeuten....
Puss & Kram
// Mamma Malin & Lilla Gabriella....

(Du vet vem du är......vad sysslar du med?! Om du tänker på dom runt omkring dej, dem du säger dej bry dej så mycket om vad i helsike håller du isf på med just nu?!?!?! Va bara ärlig.....mot både oss å dig själv, dax att börja prioritera.....verkligen dax.....sorgligt men sant......allting har en gräns......)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag passar gärna lillan om du vill ut eller göra vad som helst. Jag o nalle kan hämta henne på fredagen o sen har vi henne så länge vi får:)

Kram mamma/mormor

2009-11-10 @ 08:50:32
Postat av: tomte73

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam på er båda mina små hjärtan

2009-11-10 @ 11:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback